Tomorrow

save the date. 11 feb. But only God knows when our son will be deliver. Mungkin esok, lusa? tulat? atau bila. Kami tetap menunggu dan menunggu saat itu tiba. Tak lama lagi. Paling terharu ialah my old fren, since primary school, tg.fatimahayati. tetiap hari kot duk sms tanya, dah sampai masa ke belum. hopefully dapat jumpa dia cuti CNY ni.

fear factor.
nampaknya saya sangat terkesan dengan kata/pengalaman sorang kawan. size ibu menentukan cara kelahiran  anak sama ada normal atau czer. mempunyai bentuk badan yang lebar atau pinggul yang lebar belum cukup menjamin cara kelahiran anak yang normal. Oh! means, sesiapa yang bertubuh lebih tinggi lebih bertuah? itu lah yang sentiasa menghantui saya.

lempang pp sendiri kiri kanan. come on la Ida. Bukak mata luas2. Lihat sekeliling.
your best buddy;

  1. dr.azura bertubuh kecil dari saya tapi anak dah 3, tiga2 lahir normal.
  2. wifey nya si tengku halim, tubuh kecil juga dari saya, anak dah 4 semua lahir normal umo baru tua setahun dari saya.

Saya dah genap 40 minggu. Baby masih selesa di dalam uterus mommy. ( M*mmy Pulak?) Apa yang ditakuti sangat? Adakah baby still continue to grow?

Huwaaa...malas nak menulis. 

No comments: