Sweet tahap diabetes!


Sejak tengahari tadi aku dapat tahu dari rakan sekerja pasal suami blogger pemes yang super sweet.
Palaga...aku pon bzbody jgk nak tahu tahap kesuwitannya lalu menerpa ig beliau. Ya, agak sweet dan sgt kelakar yang diterjemahkan di alam maya. Tengah sibuk2 baca caption2 yang dikatanya sweet itu, tetiba dapat kol dari si suami aku.

Katanya ayam dalam peti sejuk kat rumah dah seminggu tak terguna untuk masak. Biar abang beli lauk mentah lain lah nanti abang balik masak lepas tu baru pergi ambik anak-anak.

Ah? oooo aaa...OK lah..aku jawab ending the call.

Ooh. suamiku suweet jugek kan? (Tetiba nakkkk juga haha)

Hahaha...

Pagi tadi aku membongkang dengan Tsaqiif, dia jugek yang menanak nasik sahur...haaa suweet lagi...dan lagi ye bebeh!

Sempat lg tuh membelog dah dihujung Ramadhan ni..sket hari lagi nak raya ..nak kata xde mood sgt tp mcm ada....yg xde mood sgt sbb dah berhabis pergi buat major servis ehem2. Padahal boleh je tangguh sket masa lagi..Yer..ehem2 pon nak beraya jugerr kulu kilir tawaf kampung kan kutip duit raya. Ahaks!


#takyahpaksasuamijdsweet
#biardiajdsweetsendiri
#taksemuasuamisama
#sweettakyahtunjuklebihsweet

No comments: