Tantrum here n there

Pg ni hod mengamuk lam meeting unit...ambik ubat. Kali pertama dlm meeting, b4 ni di luar meeting..jumlahnya 2X dah. Takoot la sgt sampaikan x sedo bibir aku pucat lesi bila tgk cermin..ke pucat kesi?
* kesi ni bahasa kampung kot..prnh trdengar..tp x prnh guna pon..
Pepepun dia berhak mrh. Sbb dia boss. The boss is always right kan..?

Aku pon dlm mood mrhkan seseorang(bkn suami) tp InsyaAllah masih blh cool lg..walopon masih dan sentiasa terfikir...Nsb baik blh cntrl lg..kalo tak..hancor2...Sabar itu sakit dalam hikmah.

Teringat...
Dulu, masa aku under pressure dgn kerenah manusia dlm kerja..bos seboleh mungkin minta aku bersabo thp gaban..Bnyk tul ayt Quran aku dpt..even dlm tazkirah b4 meeting pon, sampaikan 2X boss minta aku ulang baca ayt berkait dgn SABAR. kwang3..

Meh nk pulangkan ayt Quran tu kat boss semula..he3, acah jer..

Morale of da story:
  1. Jgn terlalu melawan ketua. 
  2. Ikut sajer arahannya. 
  3. Sila rujuk ketua jika terdapat sebrg persoalan/permasalahan/kekonfiusan. 
  4. Tdk blh buat2 pandai sendiri..okay...

No comments: