Lately..

x teruja sgt. x dpt menjiwai pun. sbb penat sgt. bnyk hal yg i xleh nk wat xtau. bilamana sis nor mengejar due, keje aku pun sama. sama2 due on 22hb 4 08. Dgn ihsan Ya Rabbi memberi kekuatan, dpt la aku tempuhi dgn sebaik mungkin. Walau pun kesihatan agk terjejas dan mendapat kejutan ttg kemerosotan kesihatan aku. Ingtkan biasa2 je. Tak sangka dapat simptin2 tersebut. Patutla aku alami batuk yang teruk dan menyeksakan. Bukan batuk shaja tapi disertai muntah. Sedikit kekuatan yang Allah berikan ni la aku dpt teruskan berjaga malam till 3,4 malahan sehingga 5pg utk siapkan system scara berperingkat. hampir setiap malam terpaksa bersengkang mata. berhadapan dugaan dgn 2 kids yg setiap masa memerlukan perhatian, mmg menguji kemahiran aku menjelang masa2 akn dtg. dalam kesibukan yg menggila, dtgla arus yang amat hebat namun under control. Semuanya ats kehendak Yang Maha Esa. Berpegang pd itu, aku masih mampu bertenang.

No comments: