Letih...

Smntara laptop tgh biol. Lama nya tggu..selama aku kne bersabar ats segala-gala..cewah..

Tak dpt nk sembunyi. Suatu ptg aku naik ats. Ade urusan dgn seseorg. Tp pintu blk tu berkunci. Trpaksa ketuk juga sbb dah rsa mls nk tggu msa lain. Leceh. Oh..ade 3 org kesemuanya. Ade 1 kek. Buat2 tanya..tp mmg xtahu. O..saya dipelawa tuan punya kek utk amik 1 slice. Dua org lg x amik port.. bz dgn brg yg sya tgh tunjuk. Si tuan punya hari jd yg aku mmg x akn nk ingt2..siap ckp suh amik slice yg ade huruf M..amik berkat katanya..berkat 'Mummy'..

Mula2 perasaan aku bese2 je, tp lama2 kelamaan syaitan dtg menjolok pangkal ht..buat aku terasa semacam. Eh poyo nya. Berkat tu dtg dr manusia selemah awk ke..kan..

Lainlah kalau ayt2 tu dilontarkan dr mulut org2 lain aka org2 di tempat kejadia yg seramai 2 org lg tu. 2 org lg x amik port pun.
Okay..aku kah yg ter sensitif..mayb lah...
watever pon, whenever u r around, i keep feeling hurt..tah pape dah ayt sengal haku nih..

No comments: