Random rumbling

Malam ni, dlm waktu ni mata saya masih keras, tiada tanda2 perlu tidur segera macam kebiasaan. Wah manja btl mata ni mahu tdo awl2. Tu lah hakikat selepas melewati zaman bujang. Zaman bujang yang jadual tdo around 12 o'clock! Once dah kawen, perlu diawalkan sejam. Bukan sengaja yer tp kehendak mata ini. Turutkan sajalah sebelum tiada apa yang menghalang.
Mayb punca utama tdk lain dan tdk bkn, siang hari hari ini jumaat, 9 july 2010 waktu saya hampir semua dihabiskan dalam keadaan pejam. Sebab? Tolak tepi. InsyaAllah, perlu dielakkan sebaik mungkin. Tidak mahu hari2 dilalui seperti rabu, khamis dan hari ini lagi. Bbasya!
Mlm ni, hanya sempat upload pic brooch utk slideshow. Blm dikodkan lg. Tak de kekuatan. Tdk berpeluang eksport ke N9. Mungkin hari2 kemudian.
Mlm ni. hanya bersantai-santai ringan lps dinner. En.J yg tdk cukup nasi (dan saya mahu mkn daging burger lbh2). Kesian dia tp mn blh mkn nasi mlm lbh2. Saya hanya tanak nasi guna periuk kecil. Selera dia, walhal nasi berlaukkan aym goreng ayamas dan daging burger dan mentimun serta sos. Ya, itu lauk dia mlm ni. Sedikit western. (Lauk saya lain sikit.) Itupun dia masak sendiri, sbb dah lpr sgt, kerja saya menyiang ikan yg baru beli dr NM.
Pelanggan fp tdk jd dtg. Mungkin esok, lusa. OK, kene 'beralah' (a.k.a beransur pergi) dulu, sbb esok ader misi penting bersama keluarga slps breakfast. Bermula pagi2 kene msk nasi minyak. Mau bersarapan ramai2 dgn family my eldest bro.
*En.J request mahu lauk sambal petai. Eh, blh match ke dgn nasi minyak? My bunda said, taram sajer lah..ikut kehendak selera sendiri, xde salahnya..okay2 lynkan sajer..menantu dia selalu menang bab2 mkn ni..addus

No comments: