Exfuze Seven



Saya mula diperkenalkan dengan minuman kesihatan EXFUZE SEVEN ni oleh rakan pejabat. Ia bukanlah jus tapi extrak dari 7 jenis buah terbaik dunia;
  1. Noni/Mengkudu
  2. Goji
  3. Manggis
  4. Acai
  5. Brown Seaweed
  6. Gac
  7. Seabuckthorn
  8. Aloe Vera +
  9. Buah Delima +
  10. Blueberry +
  11. Habatussauda +
EXFUZE SEVEN Classic: 7 campuran. EXFUZE SEVEN + ada tambahan2 lain. Keluaran terbaru ada di tambah dengan buah/bahan yang bertanda +. Saya start beli untuk kakak no2 yang ada masalah tekanan d arah tinggi, kolestrol, fibroid, cyst. Alhamdulillah selepas habis botol pertama, kesihatannya jauh bertambah baik. Kawan-kawan dia ramai yang tegur nampak 'gagah' je bila solat Tarawih. Fibroid nya mengecil dengan cepat. Dia baru sambung untuk botol yang ke2.

Kebetulan ibu saya ada masalah gatal-gatal. Bila periksa di klinik homopati, didapati buah pinggang ibu saya kotor sikit. Jadi, darah jadi bertoksin dan menghasilkan rasa gatal-gatal tu. Memang saya susah hati dan sedih. Badan ibu saya lebam2 sebab menggaru jer. Mula-mula ambik ubat homopati untuk seminggu. Tapi dengar-dengarnya ubat homopati ada healing crisis. Time healing creasis ni la ramai yang tak sanggup. Sebagai alternative, saya bancuh minyak zaitun, minyak habatuss sauda + madu untuk disapu ke seluruh tubuh ibu saya, sambil menggaru, urut. Ada waktu-waktu tertentu gatal-gatal tu menyerang. kadang selang 3 jam. Tak tentu. Dan biasanya ibu akan terjaga sekitar jam 5pagi untuk menggaru dan terganggu dengan rasa gatal. 

Balik kerja semalam saya bagi ibu minum 3/4 penutup EXFUZE SEVEN sebelum maghrib. Malamnya ibu saya masih gatal2 sekitar waktu Isya'. Lepas solat Isya' dan sekitar jam 10 mlm ibu tidur. Mlm ni saya temankan ibu tidur untuk pantau keadaan dia. Jam 1pg, 2pg saya tersedar and tengok ibu saya. Alhamdulillah, ibu tidur nyenyak. Sampai pagi tadi, Alhamdulillah ibu tak terjaga macam biasa untuk menggaru. Jam 7pg tadi ibu start gatal-gatal tapak tangan. Saya bancuh lagi campuran minyak2 tersebut selepas bagi ibu minum lagi EXFUZE SEVEN. 2X sehari; awl pg dan sebelum tidur malam.

Semoga ibu saya cepat2 sembuh, Amiin.

Kandungan saya dah masuk 31 minggu, baru saya berani nak try minum EXFUZE SEVEN ni. Tu pun dlm kuantiti yang sedikit. Rasanya masam2 buah tapi sedap. Bila cari-cari testimonial untuk ibu mengandung yang minum ni, rupanya dah ada orang yang pregnant 4 bulan minum ni untuk atasi masalah darahnya. Means memang tak bahaya pun. Kalau was-was baik biar dlu tunggu trimester terakhir. Saya pun akan turut berkongsi minuman ni bertiga sekali dengan suami. Semoga kesihatan lebih baik. Ini kebaikan EXFUZE SEVEN untuk ibu hamil;

 Ibu mengandung digalakkan meminum Seven Plus Classic supaya cukup kesihatan & kekuatan badan semasa mengandung! Bayi yang lahir akan bebas dari penyakit penyakit bayi seperti Jaundice & kulit bayi akan licin dan tidak mengupas! Bayi yang minum susu dari ibu yang meminum Seven Plus Classic akan dapat susu yang berkhasiat dan cepat kenyang si bayi itu! 
 Dengan izin Allah jua...

RP: RM195
* Melaburlah untuk kesihatan keluarga kita, kerana nikmat kesihatan tiada tolok bandingannya.


No comments: