Recap 2013

Assalamualaikum..Maassalamah..Dah bunyi mcm 'laptop' Qushayyi dah entry blog mommy.
Diam tak diam dah di hujung 2013.

Dalam kelam kabut kehidupan juga 2013 menyaksikan kelahiran 2 permata hati yang ditunggu.
1. Muhammad Firas Al-Qushayyi - Feb 2013
2. Aimy Nurdeeni - Dec 2013

* tepek pic here

Gurauan saya pada bff Ayue akhirnya jadi kenyataan. Due dia hujung2 bln December. Bajet2 mungkin boleh sambut org baru bila tahun baru. Saya minta moga2 dia bersalin sama tahun dgn Q.

PRU 13 - Q at 3m-o

Nah tu dia kopipes trs dr ehr sistem
*Sorted by descending order
Ngessut hingga penghujung 2013, peruntukan cuti yang saya terpaksa gunakan. Betul2 dijimatkan untuk perkara-perkara penting. 2013 mencatatkan beberapa perkara besar dalam hidup saya. Ada kelahiran-kelahiran dan ada kematian-kematian saudara terdekat. Walaupun dalam senarai di atas hanya tercatat pemergian sepupu, namun 10 hari selepas tu, ia menyusul pula *pemergian ibu arwah sepupu tu. Isteri bapa saudaraku. Semua cuti digunakan untuk yang betul-betul perlu saja terutamanya untuk hal anak dan kesihatan/kemaslahatan ibu/keluarga.

Selamat Pergi 2013 ~ we'll miss u always..Ada kelahiran-kelahiran.Ada kematian-kematian.Ada penilaian-penilaian.Ada dugaan-dugaan.Ada kesibukan-kesibukan luarbiasa.Serba lengkap.
Selamat Datang 2014.Merangka masa depan.Masa depan berteraskan ummati dalam jiwa insan-insan baru.Jika usia kami tidak panjang, moga ada yang menjadi penyambung perjuangan.
2014, Kami sambut dengan taubat, kesyukuran, doa & pengharapan.

No comments: