Saya Bukan Doktor. Tapi Kenapa Bila Orang Tidak Sihat Akan Cari Saya?

Tajuk macam tak boleh blah. Maafkan saya tp itu kisah benar. Ramai yang sedang berjuang untuk berjaya dalam bisnes produk lain tapi akan datang kepada saya minta consult tentang shaklee jika mereka tidak sihat atau mahu manfaat kesihatan yang lebih atau tiba tiba tanya tentang manfaat mana mana item dengan saya. Alhamdulillah. Siapa pun anda, andalah keutamaan saya dan saya akan layan dan consult betul2 sehingga mencapai taraf kesihatan yang anda mahukan. Kalau kita nak sihat kena lah yakin dan amalkan dengan cara yang betul dengan panduan yang betul. Terima kasih pada yang percayakan saya dan membeli item shaklee dari saya mahupun yang sign jadi ahli bawah saya. Jika anda ada apa2 pertanyaan boleh drop komen di sini atau whatsapp 0182483650. Kol pon boleh. Produk shaklee untuk baby baru keluar. Excitednya. Kini tak ragu2 lagi untuk kesihatan kulit bayi kita. Jangan lula jugak bulan  FEB tahun dpn. 2018 bakal meletops dengan skincare baru. Saya mmg super heksaited menunggu. Skincare ni namanya YOUTH. Bukan untuk orang muda tau tapi untuk saper yang nak nampak muda remaja. Ewah gitu. Bukan perangai mcm remaja wajah jer tau!
Stamby yer.
0182483650
Ig @shakleeda

No comments: