Mucinex

kali terakhir saya makan 5:30 pagi tadi..last makan kurma td..entah pe rase nye nanti..dah 20 hari dah,saya x makan siang..kurma terbukti secara klinikal meberi tenaga kepada yang berpuasa...inilah sebabnye sy berpuasa..kurma membantu sy melakukan nya
Itu kesah bulan lepas. Ogos 2011

kali pertama saya makan 2:30 ptg tadi..malam ni akan mkn lg..entah pe rase nye nanti..bru 1 hari, saya elakkan makan siang..mucinex terbukti secara klinikal membuang kahak kepada yang yg batuk berkahak...inilah sebabnye sy mencuba..mucinex membantu sy supaya pergi kerja
Ini kisah bulan ini. Sept 2011. Sewaktu bff saya bertandang raya ke rumah, suaminya menyarankan saya mencubanya. Katanya, kahak tiada, walaupun batuk masih ada. Lantas saya mencubanya. Mahal pun mahal lah. Untuk sihat, jangan berkira. Janji saya tak batuk bagaikan nak keluar semua isi tekak. Sekotak harga farmasi sini dlm rm33.++. Saya tak beli sekotak. Cuma sepapan. Dlm 10 biji. Hopefully Allah izinkan ia berkesan untuk saya. Amin.

No comments: