Memilih perfume umpama memilih pasangan hidup

Memilih perfume umpama memilih jodoh dalam hidup. Waa..gitu. Over x statement ni? Mula-mula time plh perfume tu kita bau cam best jer,tp  bila dah lama2 lkt kat tubuh kita dah rsa cam x best pula..n vice versa. Bau sesuatu perfume perlukan masa untuk serasi dengan aura tubuh kita, lepas tu baru la perasan best ke x best. Jadi, tips membeli perfume, survey/pilih perfume hari ini..hold dulu, takes time and beli hari2 kemudiannya. ;) Ada orang beli perfume sebab botolnya cantik!/Unik/. Sama juga mcm manusia. 1st impression sgt penting. Kdg bau perfume biasa jer, tp harga mahal sebab botol ja.huh, ye ker..Whateva pun, lain orang lain la taste perfumenya sebab aura pun lain2.

Saya sangat mahu try yang ini;

Sebab Tuk Ti ade pakai yg jenis ni. ;B

Saya suka bau ini;

Saya suka juga 
.
Saya tdk kisah brand ape, janji saya suka. 
Tapi saya 'kedekut'.
Saya cuma beli yang ini;

Oh, saya sdg memasang impian untuk membeli satu perfume yang tidak pernah terkenal jenamanya tapi harga yg lbh kureng yang di atas. Bau sangat feminine.

Korang suka perfume aper yer?

No comments: