Surat Memohon Cuti Separuh Gaji


                                                                                              6 Jun 2012

Tuan,
Perkara: Memohon Cuti Sambil Bekerja Selama Dua(2) Bulan Dengan Dibayar Separuh Gaji

Sehubungan dengan perkara di atas, saya ingin memohon kebenaran pihak pengurusan syarikat mempertimbangkan permohonan saya untuk bercuti sambil bekerja selama 2 bulan bermula dari 10 Jun 2012 sehingga 10 Ogos 2012.

2.         Permohonan ini adalah disebabkan oleh masalah kesihatan yang saya alami iaitu rahim lemah dan pernah mengalami keguguran awal kandungan pertengahan tahun lepas.

3.         Saya sudah diberi tugasan oleh Puan Rozita Binti Endut dan Puan Noraida Binti Hitam untuk dilaksanakan selama bercuti. Tugasan tersebut ialah mengubahsuai dan menambahbaik laman web Solartif dan menguruskan Sistem E-Fit. Saya tidak ada masalah untuk datang ke pejabat bila-bila masa yang diperlukan terutamanya jika dipanggil untuk menghadiri mesyuarat. Saya juga tidak keberatan jika dihubungi oleh mana-mana staf melalui panggilan telefon dan e-mel berkenaan urusan kerja.

Saya akan lampirkan surat sokongan kesihatan dari doktor pada 10 Jun 2012 memandangkan surat tersebut akan keluarkan pada 9 Jun 2012.

Segala pertimbangan dari pihak tuan saya dahulukan dengan ucapan ribuan terima kasih.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

__________________
(XXXXXX BINTI XXXXXXX)

No comments: