Congrats

Today, i found out 1 more ttc-ian was successfully got pregnant. Jay Farhana. Tau pun tru blogger ttc yang lain. Sebab since I terasa hati dengan seseorang yang berjaya preggy, I macam mls dah dah jenguk blog ttc lain. Sesekali tu ada la go tru jgk.

Apepun, saya sangat lah gumbira dengan berita2 ini. Saya rasa kagum dengan usaha gigih kalian. Saya still ingat nama Jay pun sebab dulu terbaca kisah pengalaman Jay bedah batin.

Ramai TTC blogger yang akan bukak blog baru khas untuk cerita pregnancy diorg. Tapi saya malas nak buat macam tu, sebab dah malas nak tuko2 blog. Dan sayang dengan blog sedia ada. Lagipun saya ada tabiat suka tuko2 url. Setiap kali tuko url setiap kali tu lah link2 blogger2 lain hilang. Har3. Hentahlah, macam xtau nak bg nama apa yg sedap sepanjang zaman. Tajuk besor blog saya bukan TTC lagi tapi tajuk yang sesuai sepanjang zaman; NEVER SURRENDER. hehe.

*Tahniah juga kepada TTC-ian lain yang berjaya! Jom berangan dan merancang yang indah2.

No comments: