Kosong..kosong

Life @office nowadays cam duh! Huh! Uh! With some sort of awkward matters, bundle of tasks!

Life is empty with only job. Ape kebende ntah saya tengah mengarut ni. Yang pasti otak tengah kosong, kosong mcm lagu Najwa L.

Masa bujang2 dlu, sorg kenalan prnh ckp life ko msti bosan kan sbb asik buat keje jer. Time tu dlm kul 7pm, hantu mn yg rasuk saya masih buat keje2 coding kat rumah. Sambung blk dr keje kot. Time tu pakwe seme dah terbang kot, yang ada hanyalah kerja.

Berhati-hati dengan hati yang sunyi.

Time hati tengah kosong mcm ni lah macam2 boleh masuk dalam hati kita. Macam2 perkara yang kita nak ia melintas supaya memenuhi hari yg kosong ni. Yang pasti kita akan fikirkan kenapa kita rasa kosong sampai camni skali.

Rupa2nya, banyak perkara kat sekeliling saya dah berubah! Banyak! Semuanya tanpa diketahui sebab musabab.

Dan perasaan ini membawa kepada saya mahu cari peluang kerja lain. Satu keputusan yang paling berat untuk saya buat.


No comments: