Pati Delima Gulsan Dari Turki

Pati Jus Delima Pekat Gulsan Dari Turki
Sumber: www.iklanmalaysia.net

Harga: RM15/250ml (yang saya dapat dari Hilwah Trading)

Nabi Muhammad SAW bersabda, “Tidak ada delima yang tidak mempunyai buah dari delima surga di dalamnya” (HR Abu Nu’aim)

Rasulullah bersabda, “Buah delima dan kulitnya memperkuat pencernaan di perut.” (HR Abu Nu’aim dan Al-Jauzi)

Setiap kali Ibnu Abbas mendapati buah delima, dia akan memakannya. Orang-orang menanyakan kepadanya mengapa dia melakukan hal itu, dan dia menjawab, “Aku benar-benar percaya bahwa tak ada satu pun buah delima di dunia ini yang tidak mengandung satu biji dari salah satu biji dari surga. Barangkali biji ini adalah yang dari surga itu.” (Kisah sahabat)

Khasiat: 
Pati Jus Delima Pekat Penuh Khasiat! 100% perahan buah delima tulen, mengandung khasiat semulajadi utk menjaga kesihatan tubuh badan secara menyeluruh & berupaya merawat pelbagai jenis penyakit.. InsyaAllah..

Antara khasiat delima yg dikenalpasti & teruji ialah:-

01 Menyihatkan fungsi jantung & hati, melancarkan kerja2 mengepam darah utk keperluan sel2 badan

02 Melancarkan peredaran darah

03 Melancarkan proses penghadaman makanan, membersih usus & mengeluarkan keracunan badan

 04 Menyingkirkan lemak berlebihan (BEST NI)

05 Membakar kalori dgn cepat, meningkatkan tenaga & memulih keletihan

06 Mengelakkan rasa mual

07 Memelihara kadar keseimbangan hormon semasa haid

 08 Menegangkan payudara, membentuk perut & punggung yg lebih kemas (WOW)

09 Dikenali sebagai \'natural viagra\', dapat meningkatkan tenaga seksual secara semulajadi

 10 Merapatkan rahim, menyuburkan rahim = kembali dara. I tell you.. memang ketat!(PERGH!)

 08 Mencuci darah kotor, mencantikkan kulit muka & badan dari dalam (PHEWW)

09 Menurunkan paras glukosa dlm darah, membantu pesakit kencing manis

10 Menghapuskan kahak, mereda penyakit batuk

 11 Mencegah berlakunya serangan angin ahmar bagi golongan warga tua >> jangan lupa berikan pati delima ini utk bonda kesayangan anda(Bertuah kalo bonda saya mahu minum. Saya akan paksa okey..)

 12 Anda hamil? Ambil lah pati delima ini utk menambah-cantik-gebu kulit bayi anda..(Memang beli ni bila tau conceived..tapi dah tinggal kenangan. Tp agak ketakutan mahu minum coz rasanya ala2 tajam mcm khal kurma gituh..bila campur dengan gula baru rasa ok.)

 13 Awet muda.. amal dari sekarang.. tengok lah dlm 10 tahun lagi (kalau umur panjang), anda pasti menghargai & bersyukur.. InsyaAllah.. (10 tahun? lamanya nk kene tunggu utk dpt kesan..)

Buah delima, antara ciptaan Allah yg banyak memberi manfaat utk kesejahteraan hidup manusia.. Alhamdulillah..



9 comments:

armouris said...

lagi info tentang delima di SIHAT SELALU - Delima Cerahkan Kulit

Pn.Leeda said...

wah..sudah bagus ini...thanx

Anonymous said...

hi, awak jual produk ni ke? berapa rm awak jual? saya nak beli untuk kegunaan sendiri, boleh email saya kt sabrina_sbr@yahoo.com, tq

Anonymous said...

Bagaimana untuk mendapatkan produk ini dengan harga RM 15 yg awak dapat?

Leeda said...

mayb botol yg saya beli ni kecik sket kot..saya beli dr kedai buku agama @ bandar k.trg

Anonymous said...

as salam.. puan, kalau tak keberatan boleh tak puan belikan pati delima tersebut utk saya dan pos kan kpd saya? saya akan tanggung kos pos. klu puan setuju, sila bg no. acc maybank puan pd saya. no.fon sy : 109-6532334. tqvm.

Anonymous said...

maaf, typing error.. no. fon sy : 019-6532334

Anonymous said...

ada jual ke?? mcm nk nk beli yea..hrga 2 mmg rm15 yea??

Leeda said...

kepada anon2 yang nk order dr saya, sila tgglkan nama or emel to tuannor@gmail.com yer..

rm15 tu harga masa saya beli. time tu tgh promosi.saya tak pasti sama ada blh dpt harga sama atau tak.