BERSIH

Baru dapat berinternet dengan sedikit tenang. After a bit kelam kabut with sumthing that came up since last 2weeks. Hopefully it ended by today.

Blogwalk pg2 sambil riba Irfan(D22), tertidur budok kecik ni melayan fesbuk..
Klakor la plok baca lirik baru lagu wondergirl hok NB tulis.

Women: I want your money your money not you! (dengan imagine wondergirl dancing)
Men: I want your body your body not you! (dengan imaginasi kumpulan bapuk thai dancing)

Isu semasa. BERSIH. (Saper la kita nk tentukan saper yang bersih dan saper yang kotor.)
Saja la aku buat pekakkan telinga coz x mboh argue dengan saper2. Go for your stand. Speak up for your rights. Aku x dapat pape. So mls nak gado2 0 dgn y'all.

Nih pendapat underdog ambe. You might hv your own. 


Bukan cara ini(demostrasi) untuk ekspresikan perasaan anda. Tapi saya tahu kamu buat ini and terpaksa buat ini hanya kerana tidak ade saluran lagi. Kerana pilihanraya sudah tidak dipercayai lagi. Kaaaaan? Dan saya faham TAJUK perhimpunan AMAN itu. Berhimpunlah di masjid2. Solat hajat ramai-ramai. Takkan ditangkap punya..Atau lbh esktrem lagi berkumpul di padang yang besar(bukan Perlis) untuk solat hajat ramai-ramai.

Stop here. Serabut tgk emel bos..(tetiba aku rajin semak emel keje time2 cuti ni...pdhl sbb esok meeting..)

Anda ada 1 otak. Dan sila gunakannya untuk 2 keje berlainan. SERENTAK! sila....sila...- tu la maksud arahan bos aku. Hebat lah aku lps siapkan ni..huhuhu

No comments: