Menunggu surat penting

Bismillah..
Hari ni saya masuk office. Sebab nak 'sambut' ketibaan surat penting. Sampai sekarang belum ada tanda-tanda surat tu aan tiba. Tersangat lah bosan saya di pejabat hari ni. Baca online news and baca forum tah pape. Facebooking as always.

Kebetulan hari ni adalah hari meeting sedunia. Oh bukanlah sedunia, i mean meeting management. Bila dah namanya management, mestilah lama. Kawan makan saya juga terlibat dalam meeting tersebut termasuklah si husband. Sebelum perut saya meracau macam minggu dulu, K.Mira dah selamatkan keadaan. Dia bawa saya pergi beli makanan. Alhamdulillah, terima kasih. Katanya ibu mengandung tokleh dibiarkan perut berlapar lama-lama. OK. Alhamdulillah lauk nasi memenuhi selera saya. Entah kenapa atau kebetulan saya suka makan lauk daging lately. Lauk daging merah(aaah tak kisahlah color ape) yang kuahnya pekat.Selera saya dan kmira hari tersama. Tekak ini memang dari dulu kureng sikit dengan kuah cair. Lebih baik nasi putih bersih tanpa kuah setitik dengan sayur goreng atau ikan goreng yang segar. Saya selalu muntah selepas minum air masak/air kosong. Dah la culas air kosong(macamana mahu cantik dan sihat?) muntah pula. Tak apalah, layankan saja. Saya berdoa dan berharap keadaan saya baik sepanjang di pejabat hari ni. Dan siap stamby 3 jenis asam yang beli di pasaraya dan di pasar malam. Sedap! Melampau lah pulak jika saya bawak jeruk mangga yang over sedap yang bonda saya buatkan tu. Lagipun sini xde freezer, sekali makan kene habiskan.

Tengah makan husband kol tanye status (risaukan saya atau baby?) heee whateva.. Sebab bari dia teringat yang 'kawan makan' saya turut terlibat dalam meeting yang sama.

Mengira.
Ikut pregnancy ticker baru 9 minggu 2 hari. Ikut ff(fertilityfriend) dah 69hari (9 minggu 6 hari).

Dengan perasannya everything will under control along the day, tapi 'termun' jugaks sebelum solat zohor. Oh! Sungguh terharu, diorang belum siap meeting lagi. Jam dah pukul 3.08pm. Adoi. Apedaa, mana mau makan lagi, solat lagi. Agak2 la kan.

No comments: