Mode: tdk bz

Aku sdg dlm mode=SGT TDK BZ. Ni masuk fasa bertenang sgt pon ssh jgk. Mati kutu rasanya. Ni tggl saki baki syawal dh, aku tergolong dlm org yg sgt rugi sbb x sempat nk poser 6. Hari rsaya ke2, aku period selama smggu. Lps tu, sambung dengan demam tonsil smggu. tonsil plk dah.. mn dtgnya tonsil ni..Ni, efek pd telinga yg bengang lg, belum pulih. Allah masih tarik nikmat pendengaranku. Bersabo la Ida. Sgt tdk lawas ar rasa. aku berdoa n berharap ia cpt sembuh. Sbb dgn penarikan nikmat yg sdkt ni pon, aku rsa dh khlgn sebilangan bsr semangat aku dlm semua perkara. Bnyklah lah pullok alsn2 sampingan yg mengurangkan smngt sya utk berpuasa sunat. Masuk je Oktober 09, perut ni plk seeh sokmo. Skt jer ulu hati ni. Kdg berdenyut sana sini. Sengal pon ader. Sampaikan termenung dh jd hobi aku sambil2 tekan tmpt perut yg sakit. Ni dh pertengahan bln 10. Ngadap screen letop lelama pon x leh. cemuh. mual. Dtg dh pening dah akan muntah. Mggu2 sblm ni mkn sumbat je mknn walo kurg rsa nikmat. Tp lps tu mcm pht je bibir. Mggu lps tu rsa kurg dh mkn. Sbb rsa cpt kenyang. Skrg, aku mau makan nasik kuning buatan mybunda. Bwk bekal seh..

No comments: