Tekanan mengganggu kesuburan?


Hmm, lately asyik cerita psl products jer, all in 1 go! nk cerita psl brg2 nnt mcm menunjuk pula kaan..

  • cocoa collagen shake
  • catalyst vco
  • air manjakani
Pastu tetiba emo bab keje..dah lama simpan..lumrah manusia, kalo berterusan kene tindas, kekadang malatop jua...Adakah kesabaran yang jitu itu sehingga membiarkan orang berterusan menindas kita, bagaikan kita tiada maruah yang berlandaskan ilmu. Ingatlah, ilmu itu maruah seseorang. Mulianya kamu kerana kamu berilmu..Ingatlah..
Tension set ring - nice!

Orang kata termasukla doktor, x-ketua unit(KU) saya pernah ckp..tekanan akan mengganggu kesuburan..Siyes?? Tp, ramai je yg tertekan dengan mcm2 mslh..okay je beranak...kalo Allah nk bg tu, dia bg juga kan...abes tu yg peknen luar nikah, bdk2 skolah yg beranak senyap2..tak ke tekanan namanya...?

Lupakan itu semua..dalam bulan poser ni banyak kurma kan..jd penyet, penyet, penyet....gaul dengan fresh milk..minum dengan Bismillah dan doa..semoga Allah permudahkan..amin...prune essence blm beli lg..

Alhamdulillah sekarang dah nk ramadhan 8..keadaan kesihatan yg kurang baik membataskan utk meneruskan ibadat di masjid..di manapun kita..berTuhankan satu..place doesn't matter rite..?

* all pics from google

No comments: