Boyish

Genap 24 weeks alias 6 bulan kandungan saya. Syukur yang tidak terhingga. Semakin menjadi-jadi pula mood untuk shopping. Sebenarnya dah janji dengan hubby untuk shopping baju baby sebaik sahaja dah discover baby's gender. Saya plan untuk lengkapkan barang asas sebelum mencecah 7 bulan. Dalam masa yang sama juga cuba dropkan barang2 yang sangat tak penting, tujuannya untuk mengurangkan cemas sebab nanti nampak masih banyak yang belum beli. Pandai2 jer psiko diri sendiri walaupun niat hati nak berbelanja secara praktikal.

So, yeah..Online shopping! (For buzy parents). Buzy la sangat kan. Biasa saya dgn bonda atau dgn hubby curi-curi masa hari  minggu untuk round shopping complex untuk survey dan beli barang barang sedikit demi sedikit. Tapi sebab hujan berpanjangan semalam, tiada tanda untuk berhenti, kat online pun jadi kerjaan. Lepas satu persatu online shoppe yang saya singgah akhirnya berhenti di peekaboo. Maka menangkalah beberapa item di bawah. Harga sangat berpatutan dan puas hati.
Bukan saja si daddynya suka benda unik, mamanya pun! 
Cute kan? Sebelum beli mesti imagine dulu benda alah ni berada di kaki2 comel anak anda.
Cinta pandang pertama pada bodysuit ni. Nasib baik sempat. Mama's choice.
Rugby in theme. Daddy's fav sport.


Must have for 1st time mommy. Besen belum beli. Belum jumpa yang sesuai. Baru beli netnya.


Last but not least. Tomee Tipee idaman mama. Malas nak beli  asing2 kat fb shop walau pon dah aim color biru, mama pilih kat sini je, color green. Green adalah 2nd choice jika xde blue.
Spot the based color. BLUE. Kebetulan atau kesengajaan tak tahu lah. Semuanya tertangkap dek mata mama. To boyish our boy.. Kalo tak ada blue pon saya tak kisah, chocho, khaki, peach is good enough for baby boy.


No comments: