Mama Needs


Merimaskan.
Tu yg dpt disimpulkan bila saya pakai baju mengandung jenis konvensional. Mungkin sebab faktor bentuk badan saya. Kot. Saya perlukan design tertentu untuk kelihatan kemas & bergaya(potong) & selesa. Demand la pulok. Macam kaya sangat jer. So, semalam tghri lunch hour, maka berkejaran lah saya menuju ke lokasi semalam. Tak jauh dari shopping complex ASTAKA.
Kedainya: Mom Basic Kuala Terengganu. Ambik 4 helai untuk test. Finaly, saya pilih overall yg sejibik sejibon macam kat bawah. Poket sisi yang mama beli ni lagi cun kot. Yeks. Color sama. Reason: Baju ni je yang kelihatan OK dan selesa dan sesuai dengan kerendahan saya. Harini terus pakai. Pun dengan inner color hitam juga. Dah itu je yang available.
Sumber: Google

Selain tu mama sempat grab 1 cloth diaper. Kebetulan 1 tu je yang tinggal jenis velcro. Harga pun x melampau. Insert dan fabric dalamnya warna gelap. Lagi 1 mama beli panties mengandung. RM15 sehelai. Puh. Pink coror!

No comments: