Woman Is Always Woman

Dah final lps diskas dgn kawan, hold dulu untuk beli diaper/baby stuff bag. Utamakan yang multipurpose. For Mama & Baby 2 in 1. Kan ke jimat tu. Alkisah tdo malam baru2 ni mama siap mimpi. Nampak orang pakai hbag lawa jer. Terus pergi cari. Siap jumpa tu. Jenama FENDI. Harga RM800 lbh. Pergh. Jurujual tu siap bisik lagi, dia boleh bagi harga diskaun. 10%. Alahai, ingat 70% ke kan. Terus cancel. Kan ke mama dah kempunan dalam mimpi tu? Hari seterusnya, ada akak cleaner yang umahnya sebelah shopping complex. Katanya ada sale handbag gila2 punya. Yang harga RM400 ke ats pun dpt less banyak. Perasaan agak menggelupur jugak la nak pergi tengok. Tapi apakan daya, "Mama WORK, Mama BZ". Tetap dengan tagline ni. Dan baru-baru ni, mak saya tanye.. Bila lagi nak beli handbag? Kata nak beli. Adoi! Ini sudah kemuncak (keriangan!). Saya mana lah boleh kalo ada orang cucuk camni. Lagi meliar lah angan2 nya.

Ehem. Tak tahan dengan iklan hari2 duk dengar. Hari ni plak ternampak kwn blogger - Tina got influenced with ZALORA. Saya pun apa lagi, mula la ....

Once you sign up, you got RM20 voucher. Can use for your next purchase. Malangnya voucher tu hanya boleh guna 1 week after you sign up. Dan memandangkan item yang saya nak sangat tu dah tinggal last item. Dengan berbekalkan kerugian doploh hengget, kene la beli jugak. Sebab kalau tak beli, nanti ada mimpi kempunan susulan.

Yang bagusnya web zalora ni, lepas kita dah confirm order, and move the item to our wishlist, then item tu xkan di display lg dah dlm katalog unless ade stock lain. So, senang la orang lain nak shopping dan tak kecewa.

Item belum ada depan mata dah nak buat review, kenapa kau?

Bila zoom dekat2 boleh nampak material dia macam leather. Main point - tahan lasak. 2nd, the colour. Memang teringin nak cari new handbag yang colour cerah pulak. And this colour, perfect enough.

Size: L: 35cm x W: 3.5cm x H: 29cm
I think it is big enough for mine and baby stuff.
Front View: For me ia kelihatan sangat smart, yet intelligent. Eh! Bukan otak manusia ni. Nampak exclusive untuk dibawa ke office. Bila ke office, boleh kelek macam biasa.

Side view: Untuk jadikan sling bag. 

Back view: See! Boleh adjust tali dan jadikan bag sandang belakang.
Sangat berbaloi sebab 3 in 1 way to carry. Jimat kan?

Untuk penduduk east malaysia, diorang ambil masa 3 hari untuk sampai ke depan pintu. Oleh kerana hari mama order ni dah hari Rabu, dan jumaat pulak kat sini cuti, so mama assume akan tiba pada Sabtu ni. So that Sabtu office tutup, kene la bagi home address.

* Hopefully hari ni akan sampai barang yang mama order sebelum ni, bakul rotan pakaian baby, barut baby and facial foam nutriwhite shaklee. (Elok juga tak jadi outstation harini.).

Alhamdulillah...Sekian!


No comments: