Ingat raya cina, ingat ulangtahun kawen kami


Hampir mencecah 3 tahun. Tapi rasa macam baru je lagi. Adakah semua pasangan tanpa anak mempunyai perasaan serupa saya..entahlah.

Rasa macam baru setahun jagung. 

Mayb sebab belum Dikurniakan cahayamata. 


Dalam hati dah mengarang-ngarang sajak cinta buat si habibi.



Nanti lah tulis betul-betul. Tunggu feeling2 sikit. Hua3. 


Nanti akan saya mengada-ngada paksa dia tulis surat cinta buat saya pula. Macam orang dulu-dulu bercinta. Orang dulu-dulu tu termasuklah kami. How-old-stylo we r!


Harini melayan cerita Hindustan. Awal-awal cerita en.habibi yang tengok citer tu, saya bz masak gulai tempoyak  ikan tenggiri for lunch. Pastu kami layan sama-sama, pastu si habibi ni dah kroooh..krooooh. So saya layan lah citer best ni secara solo. Tak best ler tak berduet. Sampai abis layan, nampaknya saya kene ceita balik pada habibi. Best lah, sebab pelakonnya hebat2; SRK, Rani Mukerji, Pretty Zinta, Abishek Bachan, Arjun Rampal, Amitabh Bachan. SRK kawen dgn pretty zinta. Ade anak lelaki sorang. Rani pulak jadi wife Abishek Bachan. Belum ader anak. Malas nya nak cerita semuanya. Yang pasti, best, kelakar, gimik, sedih pun ader. Kami lunch pukul 5ptg. (Supaya dinner takkan mkn nasi dah). Time lunch saya cerita semula pada dia. And kami bincang pasal cerita tu. Segan juga sebab si bonda mendengar, Huhu...

No comments: