Machine

Malam tadi, i feel like to scream!! Big scream. Super tension. Selama saya bekerja, bila laptop/komputer rosak/ada masalah, saya boleh pulak bersabar. Walaupun cabarannya cukup besar bila ia melibatkan kerja-kerja yang agak penting. But, when it comes to sewing machine, saya hilang semua kesabaran tu.

Saya bukan expert bab computer hardware. But i did work in software peacefully. Saya bukan ada ilmu tentang mesin jahit. Tapi bila dan entah kenapa jahitan ada masalah, i feeel like the world end!

Mungkin akan panggil tukang baiki ke rumah. Takkan cabut lagi kepala tu pergi kedai. Mungkin akan panggil jiran penjahit minta tolong tengokkan.

Oh! Siyesly, saya tidak sabar untuk menjahit kain litup pinkish saya. Oleh kerana kerja-kerja menjahit gagal, saya layan kdrama part kelakar habis untuk mengubat hati yang hyper tension.

Saya berazam untuk menghabiskan bayaran kereta kecilku dalam masa 2 bulan ini. So that, boleh la berangan untuk dapatkan mesin jahit baru pula.

No comments: