Majalah Pa&Ma

1st attemp
Saya mula melanggan majalah Pa&Ma sejak awal mengandung. September 2012. Since saya agak bz, tak sempat nak baca dengan puas hati. Tapi dah hujung2 langganan baru la nak enterprame. Malangnya tempoh langganan dah abis. September 2013. Dah diberitahu oleh saudari intan jasmina yang penyertaan saya akan keluar pada November 2013 sebab dia terdelete gambar dalam emel, saya pulak bz nak resend. Dah warning kat suami supaya dapatkan majalah ni in Nov.

Tengok2 jiran kakak, kakak saya yang jaga Qushayyi dah beli dulu dan perasan muka kami..mcm kenal jer...mcm moksu jer.hahaha.. Terus lah encik suami pergi dapatkan edisi nov 2013. Tepek gambo raya aidilfitri. Q masa tu umur 6 bulan.

Dalam hati teringin nak masuk mana2 pertandingan, tapi tunggu lah dulu. Serabut kepala otak mommy ni. Tunggu punya tunggu, Qushayyi semakin grow up dengan pantas, mcm2 feel dah sekarang ni. Siap dengan tantrum sebab kehendaknya disekat. Maka perlulah plot graf tekanan darah walid n mami, haha.

No comments: