Anis Came To Sepang To See Her Nenek

And they came to sepang to see her nenek..she is so so cute! Ni keadaan masa kenduri, rasanya ni la kenduri plg meriah aku prh attend. Punya la ramai org dr pg till lwt mlm x henti2. Jemputan dr 4 department. Actually, 3 dept KLIA, 1 ofc their mum. Wokeh, nk blk daaa.. Ni lakonan sengal bila dah sampai..harap pendam2kan rsa menyampah anda dalam hati. Sbb minah tu sorg terpengaruh dgn vclip2 vacation tuk T. whateva minah ni buat, ader bau2 vclip ct sket..tu yg sengal semaacam je tuh.. Al-kisahnya, turun je tangga arrival hall kat 'KTiA' ni, berlambak press kat luar mcm berpusu-pusu gitu. Aku rsa im still Tuan Norlida lg..still nobody not somebody..ahaha..so, gerangan celbrity manakah yg turun flight gak ni..terkinja-kinja akan aku silau kiri kanan blkg dpn. Td cuma nmpk few mat salleh aje kat seat vip. Mat2 Salleh mnkah itu? Bkn Tom Cruise pon, bkn Keanu Reeves pon..Dalam duk tunggu beg, ic..rupanya aku seflight dgn Piala Pusingan Monsun Cup! Ceh. ke-ma-in laigi liputannya..duk silau2 aku kat situ, kang masuk paper or tv news kang nayer lak..

No comments: