My life will go ‘ong’

Monday, November 20th, 2006

Finally, blk jugok aku ke tepak tupoh daroh@tanoh air lps lama merantau. hjt ati nok gok rasa udara di utara plok. d penang ke. tp lakoh ku diikat.alamat blk kg je la. Puas rasanya dpt hidup disamping insan tersayang. Duk umoh sdiri lg free.. Pening doh nok berasok dlm dlm lrt.

2 mggu duk sini aku mkn sgguh2..rindu la ke mknn2 faveret d trg ning. lama x pekene kuey tiaw sup kedai no.18 psr pyg, mihun+nasi dagang, nasi aym n tom yam mocik kat bus stand. roti canai telur kuah kari ke..slurp..bestnya. dok sama nge tmpt lain. 3kg naik mendadak.nasib baik bln puasa menjelma..maintain la. after raya..patang ader peluang je misti nk gok ke fud court psr pyg.

3 bln keje @Krim Nw..bz nya dgn projek x sdr cptnya masa berlalu. Mcm2 xprience baru dilalui.Kene jd naqibah la..dpn2 staf2 pempuan ok lg..ini..depan semua..adoi..nasib baik practice..x nmpk sgt la ‘kecutnya’. dlm sebulan tazkirah d bln puasa,4 kali gak aku lontarkan pndapat,share cerita dpn seme siap ade big boh..walopon aku staf baru..kene la expose gak..so that they knows..im not static.ngeh3!dlm kecut2 tu..paksa gak diri..be brave.be strong. Aja! BBasya!!

Dpt plok geng nge Sal,muni n pi, na.Hmm..seme ok n very2 nice. Sal ni ala2 ayuti gok.baik n lurus.tggi. meriah je time plan g mkn or window shopping sama2. Since Muni n Pi dll kene kije under Skali..tggal aku nge sal je la congok2. Sharing everything. Diselangi dgn gelagat Sepul yg bnyk songeh n bz body. What eva pun..terhibur la jugok walopon pressure dgn tugasan yg bersusun. Canggung gok nk consentrate time bdk freak 2 org tu mari skodeng.

No comments: