Rutin harian..

Wednesday, May 31st, 2006

Bunyi alarm hset..eee..malasnye nak bangun awal-awal.Ngantuk betul la.Kadang peram lagi tunggu akak ipar sound baru la hegeh-hegeh masuk bilik air. Tupun kdg terlelap dalam tu.Ngeh3!Tak senonoh betul.Tunaikan kewajipan, then start bersiap. Alas bedak 1 minit, calit compact powder suku minit, eye shadow sket, blusher sket, and finish with lipstik.Time pakai tudung abang mesti dah start kete. Tu maksudnya kene la tet sana tet sini lagi laju. Huhu, pepehal pun kene gak sapu lantai bilik walaupun beberapa seconds.Mesti kiss baby Anis Syuhada before keluar.Geram betul.Cubit kang!Get in the car..mesti dengar celoteh apek gitu2 dlm ERA. Rencah yang paling bagus untuk memulakan hari anda.Mesti Ceria dan bersemangat waja nak pegi office.Part kene Q kat lrt paling buhsan.Hari ni je entah train yang ke-5 or 6th baru dapat gerak ke destinasi.Dah delay twenty mnts.Tak tergamak aku nak nak bersesak dalam tu.Bak kata bahse ibunda aku..Dokleh Nok Ttohok!Apatah lagi aku sebagai perempuan ni.Saiz tak berapa besar pulak tu.Benci tahap cipan betul kalu kene himpit.Himpit2 gak, tapi harap2 peluh orang lain tak lekat kat aku. Kalau tak sia-sia je aku pakai perfume.Lalu plak kat New Village tu.Macam2 bau la ade along the way to the Bangunan Yayasan.Yang sedap dan yang masam.Silih berganti.Kadang buat aku nak termuntah walaupun bau tu datang daripada food stall.Kalau pakai flet sandal tu boleh la jalan laju2.Within 15 mnts dah sampai kat entrance.Kalau tak mahunya more than 20 mnts.On 16th floor..kene sign in dulu baru la nak menyuap juadah pagi.

No comments: