Testimonial pengguna detox foot patch jun gong original

60sen sekeping! Tidak terhad.


Ini adalah testimonial pelangga supplier & pelanggan saya sendiri;


Exclusive Testimonials;
12/5/2011:
"Bengkak kaki bapak aku surut, laki aku lawas" ; Lieza, Paka

12/9/2010:
“Slma ni period jarang2 je mari..bila paka tepek ni, trs je tubik..lawas r tu kot.” -Salini
“Ade org yg sakit kencing manis pakai tepek ni, bnyk giler kotoran kuo pd patch tu..berai-air ” – Ruhana

6/9/2010:
“Aku pakai tepek ni, jerawat pecah dah..” – Aini

4/8/2010:
“Aku rsa ringan tubuh, sakit pinggang hilang, tu pun dok paka tiap2 malam.” ~ Nor, 34 Tahun, Cheneh.

3/8/2010:
“opismate aku kecoh..ader yg dah bg duit tak sbr nk beli… housemate aku plk..siap nk order..tp bayar air liur kat aku..tp takper aku order jer dulu..nnti aku bahagikan pader diorg…jgn lupa quotation utk 50 pasang dan 100 psg..” ~ Nai, Ptlg Jaya
“aku br nk mesej kau nk order yg slimming patch tu 20 keping blh?
aku pakai detox tu mmg lena la tido, bdn pon fresh je bler bgn=)” ~ Dr.Shima,Kerteh.
“Yang pastinya penat2 bdn hilang bila pakai dlm masa 3 hari. Tak rsa penat mcm selalu. Termissed pakai 2 hari. Belah ptg rsa sgt2 letih nak2 time drive blk kje. Rsa nak tertido je. Sjk pakai ni, rsa nk membuang je pgi2. Biasa tak la mcm ni. Nak order lg utk seminggu..” ~ Aina, Gombak

1/8/2010:
“Tuang, nk lg 24 keping..kawan2 aku sumer nak beli ni..”~Laili,Wangsa Maju
“Sakit2 kat bwh siku x hlg2. Rsa sengal2. Mcm bengkak je. Tepek je lah dgn mende tukat bawah siku doh terdesak sangat. Lps mlm pertama tepek, esoknya rsa kurg dh sakit. Mlm smlm tepek lg..hrni nk hlg dh rsa skt mcm sblm ni.. “~ Tuan Yah

31/7/2010:
“Aku dgn member2 aku tepek..mmg leh rasa ringan tubuh.Pagi2 xde dah rasa nak melepet je x larat..cergas je siapkan kerja2 rumah yang patut. Mmg best sbb member2 ramai berminat nk sambung beli.” ~ Ruhana

27/7/2010:
“Best lah aku dah guna tak sakit lagi tapak kaki ni bila bangun tido….”~ Afzaliza, Petaling Jaya
“Ida, pheh mmg best. Smlm aku bg bdk2 opis aku suh cuba. Memang best. Itam tol kesan kat pad tu. Diaorang pon b’minat. Nnt aku bgtau diorg nak order brpa..Aku tdo mmg syok. Kwn2 yg try semua lapar pg ni.” ~ Nai, 29 tahun.

25/7/2010:
“Berat badan saya susut  5kg dalam masa lbh krg sebulan dan mampu berdiri lama, 4 jam tiada masalah, syukur Alhamdulillah. Semalam, cincin kawen pon dah muat semula, hehehehe” ~ Me
“2-3 hari ni pakai, rasa nk ‘melabur’ sokmo. Pdhl bkn mkn bnyk pon. Ala kadar jer.” ~ Mymom, 71 Tahun
“Baru blk dr kursus, mmg lenguh2 n perlu rest bnyk. Mlm td tepek ni hitam sgt..LENGUH HILANG, ngantuk je x hlg lg ni” ~ My husband

20/7/2010
“Perubahan yang ketaranya, LAWAS BUANG AIR BESAR. Biasanya susah gok. Kesan lain tak perasan lg sjk try semggu lebih. Tggl 2 psg lg foot patch, nak sambung dgn yang slim plk la utk 2 mggu” ~ Fatimah, 44 tahun
“Biasanya waktu bangun dr tdo, tumit rasa mencucuk-cucuk, lps amalkan tepek patch ni dlm masa 5 malam, bangun pagi dah tak rasa dah sakit camtu lg.” ~ Arah, 54 tahun, Chini
“Sakit2 tumit sebelum ni, hilang dh lps tepek mlm td. Lama x tepek. Belum ni sakit kes seliuh hari tu. Rasa gagah sket nk pijak.” ~ Tuan Yah
“Baru 2 mlm pakai, suami saya terkejut tgk saya bangun duduk dengan senangnya, x mcm biasa, biasa sakit tumit2, lambat2 je. ALhamdulillah la..Nk order lg ni” ~ Jiran, 17/7/2010
“Sakit2 sendi kaki xdok doh, Kehitaman pd patch tu dh kurg dh, nk sambung dgn slim patch plok la” ~ Zakiah
“Sjk paka tepek2 ni, sokmo bangun lebih awal pahtu xleh nk tdo dh..segor rsa” ~ Tuan Yah, 9/7/2010
“Ok kesan dia, mak angah rasa best tu yg nok order lg, suami angoh kata bila paka mcm kene tarik2 bwh tapak kaki.” ~ Angah, 7/7/2010:
“Doctor said; Hor, napok kuruh dh sket. (Sukanya saya! Lps ni nk paka hok slimming lok r, foot patch ni pon x sapa sbulan lg paka. Alhamdulillah!)” ~ Me, 6/7/2010:
“Baru 1 mlm pakai, sengal2 badan hilang la..nok order lg ar.Esok bwk neh..nok 10 keping lg ar.” ~ Noraida, 4/7/2010:
“Pakai 2 mlm je dah rsa kesannya. Lengan dah x sakit, period ok, buang air besar juga lawas. Sangat2 puas hati, nak order lg..bg bnyk sket! Kwn aku dah cuba sekali, nak lg. Aku nak yg slim plk 20 kpg!” ~ Ruhana, Ktn.
“Mlm nk tdo skt blkg, tepek bende ni..pagi bgn dah x sakit lg..(dah 2X sambung beli, bg keluarga pakai tek)” ~ Chal, 3/7/2010
“Baru semalaman pakai, esoknya asik nak ‘melabur’ jer. Bak sini bnyk sket, aku nk jual, ramai dh tanye i. Yg org dh jual mahal lah..” ~ Noraini, Seremban 2/7/2010:
“Amir paka semalaman, punya la hitam legam berurat-urat keluar dr tapak kaki..eeeee..menjijiskan..” ~ Fatimah 16/6/2010:
“Kaki terasa lembut dan best.” ~ Tuan Yah
“Hilang lenguh2 tu dgn cpt. Tdo mlm rasa lena je kalu tepek.” ~ Mohd
“Pg2 bangun sendi kaki dah x terasa sakit lagi mcm biasa.  (Dah banyak kali beli). My husband said, sygnya duit beli yang mahal, 1 mlm tepek kat kaki dh 10 hengget terbang..hehehe. (Hok ni 9 hengget leh paka 3 mlm)” ~ Zakiah, Cheneh 15/6/2010:
“Lps 8 kali tepek, berat turun 4kg, tapak kaki x sakit2 atau lenguh lagi walaupun berdiri lama, ke hulur ke hilir. Biasa, x thn beb, berdiri iron baju 2 psg pon dah sakit, mampu terjaga awal pagi(sekitar azan subuh) dan rasa segar. Kini..saya dah mampu berlari-lari keriangan naik tingkat ats umah dan turun dgn pantas..ngeh3″ ~ Me 11/6/2010:
“Lps 3 mlm pakai, selalu terjaga seawal 5 pagi. lately kne keje shift mlm letih..tp pakai ni tdo rsa cukup je.”~ Zamzuri, 5/6/2010
Kini seisi keluarga saya perlukan foot patch dan kesihatan kami semakin baik, Alhamdulillah berkesan!
Dan ramai yang sedang mencuba.
Laporkan segera kepada kami kesannya..
Lagi testimonial:
Kiriman asal oleh zamreda
yer..saya dah pakai koyok **** sblum nie..biasa pakai,tapi jarang2 jugak yelah RM10 sepasang sehinggalah naik RM16 sepasang,ade kedai lain jual Rm 29 sepasang!!dah maleh dah beli lagi.sehinggalah miss jual,saya order lagi sbb puashati…tu yng penjimatan sebanyak 14 ringgit sepasang.
Kiriman asal oleh DarkEmperor
ok barang dh sampai smlm…n dh test mlm td…giler ah…mende itam melekit tuh sampai tkeluar sekeliling patch tuh…byk giler toksin klu camtuh…mesti sebab rokok…giler betol ahhahaha….Kiriman asal oleh BlueRoyaleda pakai da….sy, ayah, adik lelaki sy n mama sy…..mmg nmpak perbezaan….apa yg sy nmpak…..foot patch yg sy pakai…just hitam n ada sket air…..ayah n adik lelaki sy…hitam dan byk sgt air…..mama sy…xde pape…sbb dia pakai terbalik….hi hi hi…pape pon…if ok….insyaallah sy akan order lagi dr sis…..hi hi hi!
Kiriman asal oleh eyn
foot patch dah diterima dgn baiknyesemalam guna, tido lenatakde pun terjaga ke apaselalu tido mesti tak lena manatp semalam sedar2 je dah siang, best laaa,byk sangat toksin, hitam melekit2mlm ni cuba lagi
Kiriman asal oleh pu3
mlm td 1st nite pkai.. (me & hubby), pg td bukak pelekat..itam melekit.. erkk byk toksin..badan rasa ringan..asa kurus sikit ah.. ker aku je yg perasan? haha,pastu bgn tido terus nk membuang..lawas..toceh.. mlm ni nk try lagik
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Penggunaan yang berterusan selama lebih kurang sebulan boleh menyumbang kepada penurunan berat badan yang ketara, Dengan Izin Allah jua.
Cadangan penggunaan selama 1 BULAN untuk kesan terbaik, apabila kesan hitam sudah berkurang atau hilang. Bermakna toksin sudah berkurang atau hilang dari dalam badan anda.
..SEMOGA FIZIKAL & JIWA LEBIH RINGAN UNTUK BERIBADAT, INSYAALLAH..


Pre-order;
Sila nyatakan nama, no hp dan jumlah pesanan di rungan komen.

No comments: