Counting & counting


21-01-2013: monday
hari ni terasa mcm ade mild contraction jer. cewah konon mcm tau2 sgt. org kata ala2 senggugut gituh. tp rsa tu halus2 je. so far. dtg skali skala.

23-01-2013: thursday
mlm td kekonon nak banyakkan berjalan dlm umah, naik turun tangga, tapi siyes letih. lepas maghrib tertidur langsung sampai jam 10pm. paksa diri bangun, kemas dapur, naik ats jemur baju. packing apa yang patut. minum susu. n entah2 hape lg yg pasti no exercises. badan flat. tenaga out.

pg ni tgk gmbo baby rebecca nur islam.
tgk baby eira syazira azad jazmin
baca twit dr.halina
oh 2 mlm lps dpt berita ank jiran kakak yg due 9/2 dh slmt bersalin ank ke2.

saya?..i'm still counting..its okay baby. mama trying to persuade you to come out tomorrow. Ahhhh? tomorrow? yesss. the day after today.

it's 12 Rabiulawal 1434. the best date ever. luckily, its 24.1. oh my...our 4th anniversary.


hari ni bosan giler kot. teammates semua pergi berdemo system n discussion cum analysis kat client site @kuantan. tinggalla aku...sendirian bertemankan malam sepi..ops itu terbabas lagu tuk ti.

xde la keseorangan sangat pun, staf2 unit lain still existed, cuma tahap kesunyian adalah pada level yang sama.

seriously, macam da malas nak baca pengalaman org lain banakkan anak pertama. ngeri. sedih, semua feeling mixed in one. x pasal2 kang saya menangis kat ofc yanghening bening ni. even sebanyak mana pun saya tahu yang beranak itu sakit...sakit dan amat menyakitkan..saya sedia untuk hadap.

No comments: