BuzzGeng yang B.E.S.T!

Si Aina. Muda setahun dari aku. Aina sangat matang orgnya. Kalah aku. Nak kata serious tu xla sgt. Tp yang pasti dak2 sengal tu x berani nak jadikan si aina ni object tuk dibuli. Ni PP. Slalu kene buli. Senasib ngan syida gak la. Yang kiri ni Nad. Nadiyah. Pernha jd teammate season 1 with me n Linda. Maria Zulkifli a.k.a MARIAZ. Bila trainer pronounce Z as Jet, so terjadilah nama Maria Jetz. Unik orgnya coz..dia ader tanduk disebalik bulatan angel kat tgh palernye..kalo yg phm tu phm ler..kalo x lantak ler..mls nak elaborate. Teammate ku season 3/final season @ Buzznet. Boleh tahan ganaz nya dalam bab2 pembulian. Mangsa favourite nya ialah Sham. Plus dgn aku, kerja2 pembulian makin berjalan dgn lbh lancar. Insan paling sengal - Linda. Ni dia insan paling sekufu denganku. Teammate aku season 1, season 2 .. season 3 dah kene separate sampai nangis2..kui3! Bila dah kene tukar tempat tu, dia duk dpn aku..pastu terkial-kial pandang kiri kanan blkg sejibik mcm org kurg kaseh syg.

No comments: